انهدام باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در مراغه

 دادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت: به دنبال کار اطلاعاتی و رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) و انجام عملیات مشترک با نیروی انتظامی، باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان شناسایی و منهدم شد.

 

علی دلداری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: این باند در منزلی استیجاری در شهرک ولیعصر(عج) این شهرستان اقدام به تولید و بسته بندی مشروبات الکلی در قالب برندهای خارجی به صورت پاکتی می کرد که محل شناسایی و متهمان دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: در این عملیات دو نفر متهم دستگیر و روانه زندان شدند و مقدار قابل توجهی الکل، اسانس های غیرمجاز، دستگاه پرس، آلات و ادوات تهیه و تولید مشروبات الکلی و مقداری مواد مخدر کشف و ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه یادآور شد: در این عملیات همچنین تجهیزات و خودروهای مورد استفاده متهمان توقیف و ضبط شد.
دلداری ادامه داد: از این واحد مسکونی دو تانکر مشروبات الکلی در حال تخمیر، 580 لیتر مشروبات آماده بسته بندی، 254 پاکت مشروبات آماده توزیع و چهار هزار و 600 پاکت آماده پرکردن و مقادیر قابل توجهی مواد اولیه تولید مشروبات الکلی ضبط و معدوم شد.
وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج)، عوامل قضایی و ماموران انتظامی در برخورد با پدیده شوم و زشت تهیه و توزیع مشروبات الکلی جدی هستند، گفت: با افراد سودجو که مبادرت به تهیه و توزیع اقلام قاچاق و با زیر پا گذاشتن موازین شرعی و حدود الهی مبادرت به مصرف مشروبات الکلی کنند، به شدت برخورد می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه با بیان اینکه در فرآیند تولید چنین محصولاتی از اقلام شیمیایی غیرمجاز و نجس استفاده می شود، یادآوری کرد: تبعات استفاده از چنین مشروباتی برای بدن از نظر علمی اثبات و سابقه بروز صدمات بینایی به مصرف کنندگان گزارش شده است.
دلداری افزود: در راستای مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی نیز در پی اطلاعات واصله و بررسی های لازم، یک دستگاه خودروی ترانزیتی اقلام مجاز که اقدام به ایجاد جاساز در قسمت هایی از خودرو کرده و دو هزار بطری مشروبات الکلی را در آن جای داده بود، شناسایی شد.
وی اظهار داشت: خودروی مذکور از سوی ماموران نیروی انتظامی توقیف، مشروبات الکلی کشف شده، معدوم و متهم روانه زندان شد.
دلداری با قدردانی از زحمات و اهتمام جدی سربازان گمنام امام زمان(عج)، فرماندهی و ماموران انتظامی و عوامل قضایی این شهرستان در برخورد شدید با پدیده شوم قاچاق افزود: با توجه به اینکه مراغه در مسیر حمل و نقل کالا از غرب به مرکز کشور واقع شده است، عوامل و نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و قضایی به شدت با پدیده شوم قاچاق مشروبات الکلی و مواد مخدر برخورد می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395برچسب:, | 13:44 | نويسنده : شهروند مراغه ای |